Saturday, January 21, 2017

ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးဆိုတာ

ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးဆိုတာ
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
ေျပာင္းလဲခ်ိန္တန္ၿပီဆိုတဲ့ ေႂကြးေၾကာ္သံႀကီးနဲ႔ တက္လာတဲ့ အစိုးရ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးေတြ လုပ္ပါတယ္ဗ်။ ျပဳျပင္သင့္တာကို ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲသင့္တာကို ေျပာင္းလဲရမွာလည္း အမွန္ပါပဲဗ်။ သို႔ေပေသာ္ စဥ္းစားရမွာေတာ့ ရွိပါတယ္။ ျဗဳန္းစားႀကီး ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲလို႔ သင့္ေတာ္၏/မေတာ္၏ ဆိုတာကိုလည္း စဥ္းစားဖို႔ေတာ့ လိုမယ္လို႔ ျမင္မိပါတယ္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕နယ္အတြင္း ေျပးစြဲေနတဲ့ မထသေတြကို ဖ်က္သိမ္းၿပီး YBS နဲ႔ အစားထိုးမယ္ဆိုေတာ့ ကားသစ္ေတြ ေျမာက္မ်ားစြာ သြင္းထားလို႔မ်ားလား၊ အသင့္အေနအထား ျဖစ္ေနလို႔မ်ားလား၊ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးကို သြားၿပီး ေထာ္ေလာ္ကန္႔လန္႔ လုပ္လို႔လည္း မသင့္ဘူးေလ။ သြားေျပာမိရင္လည္း အဆဲခံ လြတ္မွာ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ ကိုယ့္အေနနဲ႔ မေဝဖန္ပါဘူး။
အိမ္ကလူေတြ အလုပ္သြား အလုပ္ျပန္ ဘာကားစီးရမွန္းမသိလို႔ သူတို႔ထုတ္ျပန္ထားတာေတြကို ပရင့္ ထုတ္ေပးပါဆိုလို႔ ထုတ္ေပးလိုက္ပါေသးတယ္။ အရင္က ၂၀၀ နဲ႔ ေရာက္တဲ့ခရီး အခုဘယ္ေလာက္ေတာင္ ကုန္မလဲမသိဘူး။ လခစားေတြဆိုေတာ့လည္း တြက္ရတာေပါ့ဗ်ာ။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရက ဖ်က္သိမ္း/ အစားထိုး ေၾကညာၿပီးတဲ့ ကာလအေတာအတြင္း လိုင္းကားေတြက ၁၀၀ ပိုေတာင္းၾက၊ ၂၀၀ ပိုေတာင္းၾကေတာ့လည္း ေပးရတာပဲဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဖ်က္သိမ္းခံရေတာ့မွာပါတဲ့ေလ။ ခရီးသည္အခ်ဳိ႕ကေျပာၾကတယ္။ "မင္းတို႔က ေနာက္ဆံုးပိတ္ အိပ္နဲ႔လြယ္ လုပ္ေနၾကတာလား" တဲ့။
ကားသမားေတြက စကားအေၾကာင္းသင့္ရင္ ေျပာၾကတယ္။ ဒီလိုပံုစံ တစ္ၿပိဳင္တည္း လုပ္တာထက္ အေရွ႕ပိုင္းခရိုင္တစ္ခုကို စမ္းသပ္ကာလအျဖစ္ စတင္၊ ၿပီးေတာ့ အသားက်ၿပီ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို သိၿပီဆိုရင္ ေနာက္ထပ္လုပ္။ အခုက တစ္ၿပိဳင္တည္း လုပ္တာဆိုေတာ့ လုပ္တဲ့သူကေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ဘူး။ ျပည္သူေတာ့ ဒုကၡခံရအံုးမွာေပါ့တဲ့။
ဒီကေန႔ ၁၆-၁-၂၀၁၇ ရက္ေန႔မွာပဲ မထသေတြ ရပ္ၿပီး YBS ေတြ ထြက္လာပါေတာ့တယ္။ အစိုးရရဲ႕ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးကို အားေပးတဲ့ ေလာ္ဘီတခ်ဳိ႕ လမ္းညႊန္အျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ေပးၾကပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ ကိုယ္ပိုင္ကား ရွိသူေတြက အဆင္မေျပတဲ့ သူေတြကို လိုက္ပို႔ၾကတာလည္း ေတြ႕ရပါတယ္။
ျမင္ေတြ႕ရတာ ခရီးသြားျပည္သူေတြမွာ အေတာ္ကို အၾကပ္အတည္း ဒုကၡေရာက္ရပံုပါပဲ။ ကားဂိတ္ေတြမွာ လူေတြ စုပံုေနရံုမၽွမက ယခင္က ကားၾကပ္ပါတယ္ ဆိုသည္ထက္ အသက္ရႉရပ္ေလာက္ေအာင္ ၾကပ္ၾကပ္တည္းတည္းကို ဒုကၡခံၿပီး စီးေနၾကရတာကို ျမင္ေတြ႕ရပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ထင္ထားသလို မထသ လိုင္း ေျပးစြဲေနတာကို ဖ်က္သိမ္းလိုက္တာေတာ့ မွန္ေပသည့္ မထသ ကားေဟာင္းေတြကိုပဲ ျပန္လည္ ေဆးဆိုးပန္းရိုက္ လုပ္ၿပီး YBS တံဆိပ္ရိုက္ခိုင္းတာ။ ဘာမ်ား ထူးျခားသြားသလဲ ဆိုေတာ့ ေဆးမရိုက္ရေသး/ YBS တံဆိပ္မရိုက္ရေသးတဲ့ ကားေတြ ထြက္မလာဘူး။ ပံုမွန္အေနအထားမွာေတာင္ ရံုးသြား၊ ရံုးျပန္ ၾကပ္ၾကပ္တည္းတည္း တိုးစီးေနရတဲ့ လုပ္သားျပည္သူေတြ ငပိသိပ္သလို ဖိသိပ္ၿပီး စီးၾကရေတာ့တယ္။
ျပည္သူဆိုတာက စနစ္ရဲ႕ သားေကာင္ပါ။ အစိုးရတစ္ရပ္တက္လာရင္ ထင္ရာျမင္ရာ လုပ္ၾကည့္မယ္။ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးလို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္မယ္။ အစီအစဥ္တက် ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား၊ ျပည့္စံုပါ့မလား ထည့္မစဥ္းစားဘဲ လုပ္တာေတြဟာ အခုလို အခက္ၾကံဳေတြ႕ေစပါတယ္။
ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးမွာ စမ္းသပ္ကာလ တစ္ခုဆိုတာ ရွိသင့္တယ္။ ထင္သလို လုပ္ရင္ေတာ့ အခုလို ျဖစ္မွာပဲ။ ထင္သလို လုပ္တာကို အားေပးအားေျမႇက္ျပဳတဲ့သူကလည္း ရွိတာပဲ။ အားေပးအားေျမႇက္ မလုပ္ဘူးဆိုရင္ တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအေနနဲ႔ ထင္သလို လုပ္ခြင့္ရလိမ့္မယ္ေတာ့ မထင္ဘူး။ အခက္အခဲ ဘာျဖစ္လာႏိုင္သလဲ ဆိုတာကို မျမင္ရျခင္းအေၾကာင္းက လက္ေတြ႕မဆန္တဲ့ ျခင္းေၾကာင့္ပါပဲ။ ၿဖိဳးမင္းသိန္း ဝန္ႀကီးျဖစ္သြားၿပီေလ။ ဟန္ျပ လိုင္းကားေပၚတက္စီးျပေနရံုနဲ႔ အဆင္မေျပႏိုင္ဘူး။ တစ္ပတ္ေလာက္၊ တစ္လေလာက္ လိုင္းကားစီးၿပီး အလုပ္တတ္ၾကည့္သင့္တာေပါ့။ ျပည္သူေတြ ဘယ္ေလာက္အထိ ဒုကၡမ်ားၿပီလဲဆိုတာ ဒါမွ ကိုယ္တိုင္ သိၾကမွာေပါ့။
ေကာင္းပါတယ္ေလ။ ျပည္သူ႔အစိုးရ လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္တာပဲ ျပည္သူေတြ ျပံဳးျပံဳးေလးသာ ခံေပေတာ့။

ေနာင္ေတာ္ေလး


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . Myanmar National Chronicle - Posts · Comments
Theme Template by BTDesigner · Powered by Blogger